عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

حرفها و کارهای نازنین زهرا

1391/8/22 20:00
نویسنده : بابا و مامان
708 بازدید
اشتراک گذاری

الهی شکر نازنین امروز بهتر بود دیشب هم راحت خوابید.حالا بگم از کارهاش و حرفهاش.موقعی که صداش میکنیم میگه به یعنی بله-تا صدای بوق ماشین میشنوه میگه بابا-موقعی که ببینه من دارم وضو میگیرم میگه ادا یعنی الله و جانمازمو میاره-موقعی هم که ببینه من دارم چیزی میشورم تا کارم تموم میشه میره طرف در بالکن یعنی من برم لباس آویزون کنم نازنین خانم هم بره بیرون.روسری میکنه سرش کیف هم میندازه روی دستش میگه دده.شبها هم دست میندازه دور گردنم تا بخوابه .هر چه خدارو شکر کنم بازم کمه که این نعمت به این بزرگی به من داده.فردا هم میخوام برم سونوگرافی تا ببینیم اون خوشگل تو راهی چیه ان شا الله هر چی که باشه سالم باشه برای ما هیچ فرقی نمیکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)