عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

ماه محرم

1391/8/29 13:55
نویسنده : بابا و مامان
985 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زهرا با لباس سبز و سربند یا فاطمه زهرا برای امام حسین رفت مجلس.دیگه نمیذاره بهش عکس بگیریم همش میخواد دوربینو از ما بگیره سربند و روسریش هم درآورد نمیذاره چیزی سرش باشه.خلاصه توی مجلس تا دو ساعت فقط راه رفت و همه جا سر زد تا بالاخره خسته شد و خوابید .من که خیلی دلم میخواد برم ولی نمیتونم به خاطر نازنین خسته میشم.ان شا الله امام حسین خودش از همه قبول کنه از من هم قبول کنه .بعدش هم با بابایی رفت هیئت و خیلی  از دیدن علم و بیرقها تعجب کرده بود و با یه کاسه آش برگشتن ولی خیلی تند بود و نازنین نتونست بخوره.عمه های نازنین و حدیث هم بودندو نازنیناز بغل  حدیث خانم پایین نمیومدتا بالاخره که راضی شد و شروع به راه رفتن کرد.موقع رفتن عمه هاش اینقدر گریه کرد ولی خوشبختانه با یه شکلات که عمه بهش داد گول خورد و یاش رفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مادر کوثر
29 آبان 91 14:34
عزیزمممممممممممم کوچولوی من عزاداری و زیاراتت قبول من قربونه اون شیطنت هات شکلات نوش جووووونت وای مامانی خیلی سخته نه؟
یاسمین مامان سورنا
29 آبان 91 18:25
آخی عزیزم باید خیلی خوردنی شده باشه با روسری و سربند کللللللللی ببوسش
زهره(مامان نازنین زهرا)
30 آبان 91 16:24
ایشالله که امام حسین همیشه نگهدار نازنین زهرای خوشکل باشه. نازنین زهرای منم همیشه با شکلات گول میخوره... آپیدم
مادر کوثر
1 آذر 91 13:34
سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
مامان سيد محمد سپهر
1 آذر 91 14:41
از ته دل گل مامان براي سلامتي همه مامان و باباها براي سلامتي بچه ها دعا كن.
مادر کوثر
6 آذر 91 12:39
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:43
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مام پارسا
6 آذر 91 16:39
سلام عزیزم..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتین به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین اینم لینک مسابقه ست http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم
شمیم
8 آذر 91 10:01
سلام عزیزم خوبی من برا گلناز توی مسابقه نی نی و مرحرم شرکت کردم ممنون میشم بری تو این لینک و بهش رای بدی مرسی http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php شماره 56 گلناز
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:48
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 آذر 91 10:53
خوبی خانم خانما؟ یه عکس بذار تا این خوشگله رو با لباس سبز توی محرم هم ببینیم. نانازی خوشگل کلی بوس برای تو درضمن التماس دعا