عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

واكسن نازنين زهرا

1391/12/18 15:07
نویسنده : بابا و مامان
972 بازدید
اشتراک گذاری

راستي اينم يادم رفت بكم كه نازنين پانزدهم نوبت واكسن داشت ولي چون حالش خوب نبود دكتر گفت بهتره كه نزنه خوشبختانه چون واكسنش سنگينه و خيلي درد داره ديگه گذاشتيم براي بعد از عيد كه تا اون موقع خودم هم بهتر شدم ياسمين زهرا هم بزرگتر شده ميشه بذارمش پيش خالش البته اگه شير خشك بخوره.تا بتونم نازنينو بغل كنم و بگردونم ولي بگم بچم خيلي مظلومه و اصلا درد سست نيست خيلي تحمل ميكنه .نازنين زهرا همه زندگي من و باباييش هست.خيلي خيلي دوستش داريم.

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:04
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....
مامانی طهورا
10 فروردین 92 11:09
سلام سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید در پناه مولا باشید التماس دعا
سمانه مامان پارسا جون
9 اردیبهشت 92 10:57
سلام عزیزم خوبید؟ دندونات مبارک گلم واکسن هم که زدی به سلامتی میبوسمت عزیزم
مامانی طهورا
10 اردیبهشت 92 15:17
کجایین شما
نیلوفر مامان آوا
5 خرداد 92 11:12
سلام. پس کی آپ می کنی؟
سمانه مامان پارسا جون
2 تیر 92 19:53
سلام عزیزم خوبید؟ عیدتون مبارک
علي خوشتيپ
20 تیر 92 11:54
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
شبنم
20 مرداد 92 11:00
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
سمانه مامان پارسا جون
16 شهریور 92 13:22
گه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . . روزت مبارک عزیزم