عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

اولین ضربان قلب عزیزم

1390/1/25 15:37
نویسنده : بابا و مامان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون ماماني.تنها بودم گفتم بيام براي تو بنويسم من هميشه ظهر تنها هستم بابايي پيشم نيست.ديرو رفتم دكتر ازمايشو نشونش دادم گفت خوبه يه ازمايش براي تو نوشت(سلامت جنين)كه انجام بدم.صداي قلبتم گوش دادم الهي قربون قلب كوچيكت برم كه مثل ساعت ميزد.نميدوني يه دل اومد تو دلم وقتي صداي قلبتو شنيدم كاش باباتم بود ميشنيد خيلي خوشحال ميشد. بودش ولي نميشد بياد تو اتاق.ساعت 4هم ميخوام با خاله زهرا و فاطمه برم باغ دايي اصغر چون امشب شام اونجا هستيم.بابا هم شب با مامان جون مياد.هنوز اسمت مشخص نيست بايد بشينيم با بابا تصميم بگيريم يه اسم قشنگ و در خور تو پيدا كنيم جيگر مامان.خيلي خيلي دوست دارم عزيزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تینا
25 فروردین 90 16:47
سلام ان شالله به سلامت به دنیا میاد نی نی تون پیش منم بیاین خوشحال میشم