عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

معاینه ماه اخر

1390/5/29 0:19
نویسنده : بابا و مامان
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزك مامان.امشب شب نوزده رمضون هست احيا هست.بابا و مامان جون هم رفتن

niniweblog.com

ولي ما نرفتيم چون شلوغه ومن خسته ميشم.راستي بگم روز چهار شنبه رفتم دكتر-سونو رو ديد و گفت اب دور بچت كم شده و فشارم هم بالا بود

niniweblog.com

 

 

فرستاد ازمايش ولي خدا رو شكر خوب بود و گفت فشارتو چك كن اگر مشكلي داشتي بيا بيمارستان و فرستاد نوار قلبتو گرفتم اونم خوب بود مشكلي نبود خوشبختانه.ولي من مردم و زنده شدم تا جوابها رو فهميدم

niniweblog.com

.گفتم زبونم لال اين اخر كاري بچم يه طوريش نشه.گفت حركتهاشم چك كن اگر بعد از غذا خوردن رو دست چپ تايك ساعت پنج بار تكون خورد خوبه .حالا نوبت هم بهم داده براي هشتم كه برم بيمارستان كوثر براي سزارين

niniweblog.com

. كه شما بياي تو جيگر من و بابايي

niniweblog.com

.اگر بدوني بابا چيكار ميكنه ديگه تحملش تموم شده كه شما رو زودتر ببينه.دوست داريم جوجه كوچولو.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:53
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
مادر کوثر
29 مرداد 90 15:17
شب قدر آوای ایمان را در گوش جان مومنان به غیب، نجوا می کند..