عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

سفر بابایی نازنین زهرا

1391/2/19 10:27
نویسنده : بابا و مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

بابای نازنین زهرا دیروز رفت کربلا و من و نازنینو تنها گذاشت.اما نازنین هنوز کوچولو هست که بخواد بیتابی کنه.تو عالم خودش سیر میکنه.ولی من خیلی سختمه اما گفتم برو اونجا دعامون کن و بخواه که ان شا الله دفعه دیگه همه با هم بریم.دیروز با نازنین و مامانجون-خاله مرضیه-عمه سمیه و فاطمه رفتیم بدرقه و بابارو سپردیم به خدا و برگشتیم.امروز هم میخوایم بریم خونه مامانجون با خاله زهرا و شب هم اونجا باشیم تا فردا بریم خونه عمه سمیه و برای بابایی اش پشت پا بپزیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وجیهگل
27 اردیبهشت 91 19:13
زیارت بابایی نازنین خانم قبول باشه از اون جایی که من عمه پر کاری هستم اینم وب ریحانه گلمه که دختر عموی زهراست خوشحال میشم بیایید راستی حس کردم ادرس زهرا رو اشتباه گذاشتم دوباره اینجا میذارمش aghigh.niniweblog.com