عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

روزانه های نازنین

1391/7/26 9:26
نویسنده : بابا و مامان
668 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز چون من نوبت دکتر داشتم نازنینو گذاشتم پیش خاله زهرا.چون با خالش خیلی راحته و پرنیا رو خیلی دوست داره.سه چهار ساعتی اونجا بود کلی بازی کرده بود و خندیده بود تازه موقعی که میخواستیم بیام گریه میکرد نمیذاشت بشونمش روی کرییرش.بعد هم توی خونه دوباره شروع کرد به شیطنت تا موقعی که خوابید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مام پارسا
26 مهر 91 12:44
قربون دخملی شیطون برم..... کار خوبی می کنی که نازنین رو. پیش اقوام میذاری...چند بار این کار رو بکن تا وابستگیش به تو کمتر بشه وگرنه بعد از اومدن نی نی هم خودت و هم نازنین خیلی اذیت میشین
مام پارسا
26 مهر 91 12:52
در مورد وبلاگ که گفته بودی : به نظر من توی همین وبلاگ خاطرات نی نی رو هم بنویسی بهتره وگرنه مدیریت و به روز کردن 2 تا وبلاگ با 2 تا بچه کوچیک به نظرم خیلی برات سخت میشه و اون وقت کار یکی از وبلاگ ها عقب میفته
فقط کافیه که عنوان همین وبلاگ رو عوض کنی و اسم نی نی توراهی رو هم توش بگنجونی
قسمت موضوعات هم مطالب مربوط به نازنین جون و نی نی رو جدا کن ، مثلاً : هر چی که در مورد نازنین زهراست بنویس" خاطرات نازنین زهرا" یا کودکانه های نازنین زهرا
و هر چی که مربوط به نی نی توراهیه بنویس: "خاطرات نی نی" (البته من اسم نی نی رو نمی دونستم واسه همین نوشتم نی نی)
الان من مطالب قبلیت رو که دیدم متوجه شدم هیچ کدوم موضوع ندارن....به نظر من از این به بعد حتماً برای همه شون موضوع در نظر بگیر
امیدوارم که تونسته باشم بهت کمکی کنم
بازم اگه مشکلی بود خوشحال میشم کمکت کنم


--------------------------------------------------سلام ممنون از راهنماییتون عزیزم.حتما اگر کمکی خواستم مزاحمتون میشم.
مادر کوثر
29 مهر 91 9:56
سلام دوست من با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید
نیلوفر مامان آوا
29 مهر 91 11:27
سلام نمیره این خاله ریزه.