عشق ماماني و بابايي،نازنينعشق ماماني و بابايي،نازنين، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نازنین زهرا عشق ماماني و بابايي

اولین افطاری با نازنین خانم

1391/5/4 12:57
نویسنده : بابا و مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ما افطاری مهمون عمه نازنین داخل باغ دعوت بودیم.پارسال هم رفتیم ولی نازنین هنوز دنیا نیومده بود .تولد علیرضا هم بودوخلاصه اینقدر نازنین خانم خوشحال بود که خدا میدونه.دست میزد-جیغ میکشید.عمه سمیه هم سوپ درست کرده بود نازنین خیلی دوست داشت وحسابی به خودش رسید.تا اخر شب اونجا بودیم و نازنین هم اصلا نخوابید تا اومدیم داخل ماشین.حالا هم همش داره میگه دده یعنی بریم بیرون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

یاسمین مامان سورنا
5 مرداد 91 18:00
سلام عزیزم نماز و روزه هاتون قبول ممنون که به ما سر زدین و لینکمون کردین منم با افتخار لینکتون می کنم نازنین جان رو ببوس
مامی امیرحسین
5 مرداد 91 19:57
به به چه دختری. چه ناناس وملوسه.خدا حفظش کنه زیر سایه صاحب اسمش.ممنونم که بهم سر زدین منم با کمال افتخار لینکتون میکنم.بازم به ما سربزنین
مام پارسا
6 مرداد 91 1:30
سلام عزیزم.ممنون که به دیدن وبلاگ پارسا اومدید. دختر ماهی دارید. خدا براتون نگهش داره ایشالله. ایشالله صد سال ماه رمضون کنار هم باشید و خوش باشید. ممنون بابت لینکتون ، من هم با افتخار لینکتون کردم
مامان نیایش
6 مرداد 91 11:31
سلام عزیزم ممنون از حضورت و نظر لطفت دخت رنازی داری خدا حفظش کنه همیشه خوش باشید شما هم لینک شدی
بابای دوقلوها
6 مرداد 91 11:43
سلام گلی خیلی خوشگل و نازه خدا حفظش کنه ممنون که به دوقلوها سر زدید شما هم با افتخار لینک شدی به امید دیدار مجدد
الهه مامانی طهورا
6 مرداد 91 16:35
سلام عزیزم ممنونم که اومدین پیشمون ما به داشتن دوستان خوبی چون شما افتخار میکنیم
مامانی شیما وحدیث
7 مرداد 91 1:47
وای وای چه دخمل نازوجیگرطلایی اینجاست و ماخبرنداشتیم سلام مامانی خیلی خوشحال شدم که سرزدی .منم باافتخار لینکتون کردم .امیدوارم که دوستای خوبی واسه هم باشیم . بوووووووووووووس هزارتا بوس واسه نازنین جون
مامان زهره
7 مرداد 91 11:33
سلام عزيزم با افتخار لينكتون كردم
مامان امیر علی
7 مرداد 91 11:46
قربونش با دده گفتنش.راسی نماز و روزه ها قبول
سمانه مامان پارسا جون
7 مرداد 91 18:17
سلام مامانی ممنون که به من سر زدید... خوشحالم کردید منه هم شما رو لینک کردم
متین مامی ایلیا
7 مرداد 91 23:40
سلام عزیزم خوشحالم که به وب پسرم سر زدین منم از اشنایی با شما خوشحال شدم و با کمال میل لینکتون کردم
متین مامی ایلیا
7 مرداد 91 23:41
راستی ادرس وبم و تو نظر قبلی یادم رفت بذارم یه عااااااااااااااااااااااااالمه بووووووووووووووووووووس واسه نازنین زهرای ناز و دوست داشتنی
مامان زهره
8 مرداد 91 11:02
دست عمه مهربون درد نكنه .راستي نماز و روه هاتون قبول.تولد علي رضا خان هم مبارك
خاله ی کوثر
8 مرداد 91 15:27
سلام ممنون .وب شما هم عالیه خدا حفظش کنه
خاله ی کوثر
8 مرداد 91 15:28
راستی شما را با افتخار لینکیدم